Play with fire! Motorola Fire – CONCURS

Concediu – munca,Β  bine – rau, apa – foc, zi – noapte, alb – negru. Lumea se imparte in doua?! Atunci si noi oferim doua premii mari: doua telefoane MOTOROLA FIRE! Unul alb si unul negru.

Cautam doi castigatori si oferim doua posibilitati de a intra in competitie:

Poti scrie de bine sau de rau despre un loc in care ti-ai petrecut vacanta si automat vei intra in concurs. Telefonul Motorola Fire alb este pentru cei care au numai cuvinte de lauda despre locurile in care si-au petrecut concediul, iar cel negru pentru cei care au avut curajul sa ne spuna ce locuri i-au dezamagit. E simplu, spune-ne pe ce culoare mizezi (alb sau negru) si-apoi trimite-ne un articol (MINIMUM 2-3 PARAGRAFE) pe adresa undesicum@gmail.com. Textele publicate vor fi inscrise in concurs si vor fi jurizate de catre organizatori.

Data limita pana la care puteti sa va inscrieti textele este 15 noiembrie iar pe 22 noiembrie ii anuntam pe cei doi castigatori. Mult succes tuturor!

UPDATE: In plus, am initiat si pe pagina noastra de facebook un mini-concurs. Avem un super-pachet, cu niste cadouri pentru voi daca ne spuneti ce articol de pe site-ul nostru va place cel mai mult! Cum? Postati link-ul la noi pe wall si scrieti, pe scurt, ce anume v-a impresionat! Cine comenteaza incaseaza…un premiu! Pe 15 noiembrie!

41 Comments:

1. Pingback: Castiga 2 telefoane mobile Motorola Fire | Concursuri Online

2. ANUNT IMPORTANT: Castigatorii concursului vor fi desemnati prin jurizare!
    De aceea, e important sa nu scrieti grabiti doar 3 fraze. Detaliile sunt importante si ne propunem sa publicam articolele care sunt dezvoltate in cel putin 2-3 PARAGRAFE. Cine se grabeste si scrie o propozitie/paragraf, practic se elimina din competitie…

Va multumim!

3. Sint pensionar si am fost in vara acesta in statiunea Baile Olanesti,la hotel Olanesti unde am stat 18 zile.M-am inteles foarte bine cu colegul de camera,am urmat tratamentul,am baut ape de la izvorul 5,10si 12 si m-am simtit foarte bine.Daca mi se mai aproba un bilet ma voi mai duce si in toamna,daca nu anul viitor.

4. Vara asta a fost prima mea iesire din tara si a fost in Turcia,Istanbul.A fost ceva de vis am vizitat Moscheea Albastra ,Marele Bazar si am mancat multa baclava.Am fost cu masina si am avut ce vedea.

5. Salut,

Pot sa scriu articolul pe blogul meu si sa pun link catre acest articol?

6. am fost in luna de miere in italia,pentru pima oara am mers cu avionul,neam dus la mare,am invata sa inot,am mers cu barca si am reusit sa ma bronzez.tot acolo am aflat ca o sa am un baietel si,,foarte dotat”cum au spus doctorii. am fost foarte fericita acolo si vreau sa mai merg si cu baietelu meu!

7. buna sunt corina si vara asta am fost la mare 1 luna in mamaia.nu prea mia plavut pentru ca era mizerie si deoarece apa era murdara,hotelurile la fel iar serviciile nu mi zic.in schim am preferat sa ma duc la bulgarii cu familia la nisipurile de aur si lumea acolo este mai civilizata,mai curata si mai cu bun simt.nu ridica preturile precum la noi in tara.asta e sunt dezamagita de romania asta.

8. comentariile nu participa la concurs, dar sunt bine venite πŸ™‚

9. ” Cele mai frumoase concedii le petrec in Turcia, nu stiu de ce , dar aceasta tara are un aer mistic ,oriental, ma face sa visez si sa ma simt ca intr-o poveste, ca in 1001 de nopti. Turcia este o tara incredibila, fiecare loc avand cate o surpriza pentru tine, oamenii sunt ospitalieri, preturile acceptabile, iar tu poti petrece un concediu de neuitat in aceasta tara incredibila.
    Desi am vizitat multe orase din Turcia, cum ar fi: Istanbul, Canakkale, Antalya, Edirne, Silivri,Bursa,Izmir si Kusadasi, cel din urma mi s-a parut cel mai frumos oras si acolo mi-am petrecut cele mai frumoase concedii.
    In Kusadasi nu am stat la hoteluri de lux, ci la un hotel de 2*+. Poate va intrebati de ce am ales un hotel de 2* pentru a-mi petrece concediul si nu unul de 4* sau 5*, cu ultra all inclusive. Raspunsul este simplu: ma simteam ca acasa in acel hotel, unul micut, cu 30 de camere, patronul hotelului era un turc foarte amabil, ma cunoastea deja mergand de atatia ani la acelasi hotel. Camera era curata,frumoasa, cu balcon, mancarea era superba, delicioasa. Cand merg in concediu nu caut lux, caut un loc unde sa ma simt bine, sa ma simt in siguranta, sa nu fie foarte aglomerat sa ajung sa stau la coada pentru a comanda o cafea sau un suc. Acest hotel din Kusadasi a devenit a doua mea casa.
    De ce a fost concediul meu atat de frumos? Si din cauza locului, bineinteles. Kusadasi este o statiune frumoasa, cu bazaruri, cu stradute unde te poti plimba, cu vanzatorii tipici care “trag” de tine sa le cumperi marfa. Si Insula Porumbeilor este un loc incredibil, acolo m-am simtit fermecata de peisajul incredibil ce il poti vedea noaptea. Luminile orasului si Marea Egee vazute de pe Insula Porumbeilor m-au facut sa ma simt ca intr-un basm si sa uit pentru o clipa de tot ce este in jur.
    Barurile in care poti fuma narghilea, magazinele cu aur, discotecile care ofereau un spectacol tipic turcesc- cu femei ce dansau din buric toate acestea m-au ajutat sa am un concediu de neuitat.
    De fiecare data cand am posibilitatea, pentru macar o saptamana, merg in concediu in Kusadasi, un loc incredibil, magic unde mi-am petrecut cele mai frumoase clipe.”

10. Eu mizez pe culoarea alba si o sa va descriu un loc minunat in drum spre munte!

11. eu o sa mizez pe alb!

12. bai hotilor nu mai mintiti lumea cu conursurile voastre de tot cacaturl

13. CULOAREA ALB, DORESC PENTRU TOTI MEMBRI ASA NUMIT MINUNAT ECHIPA FOARTE MULTE SUCCESE SI IN VIIITOR.

14. si maxim cate paragrafe?

• nu exista limita! grija mare, in caz ca te intinzi prea mult sa nu plictisesti si frazele in plus sa se dovedeasca inutile. Las la aprecierea voastra cantitatea de continut dar cred ca o jumatate de A4 ar putea insemna un reper just! πŸ™‚

15. La o vasta foarte inaitata am putut sa imi petrec o parte din concediu oferit de copilul meu la cei 53 de ani cand prima data am fost si in concediu si in vacata la mare in statiunea Mangalia o saptamana de un vis marea vazut de ochii mei valuri splendide ce nu se poate descrie in cuvinte asa cu alte cuvinte am plecat cu masina si va descriu sincer avem o tara frumoasa dar nu o stim aprecia avem obiceiurile noastre traditii din pacate nu le stim folosi,eu la cei 53 de am am vazut o parte din Romania si sincer am ramas uimit finca nu am vazut ceva mai frumos si placut ochilor mei Muntii si fauna mare care este enorm de imensa si frumoasa,voi avea o amintire placuta la cei 53 de ani cand prima data am vazut Romania.

16. Cine a castigat?

17. aflam pe 22 noiembrie! mult succes tuturor

18. …si eu mizez pe alb …bafta tuturor!

19. Imi place negrul.
    Cat despre locuri frumoase as aminti trei zone de ski din Austria:Kreischberg,Obertauern si Turacher Hohe.Oriunde aici se poate skia adevarat,fara gropi,fara cozi la telescaun,cu meniuri calde la ambele capete ale partiilor.Deci recomand tuturor sa incerce,macar o data daca le este posibil…

20. A fost pentru prima data dar si pentru ultima pina acum ca petrec concediul pelitoralul Romanesc datorita acelei prime ocazii cind mi-am petrecut concediul la un anumit camping.Am ajuns acolo dupa o calatorie de 9 ore si cind am sosit am gasit malul plin de scoici putrezi deoarece recent a avut loc o furtuna care a facut mare dezordine insa nu dezordinea a fost problema ci faptul ca nu au facut curat pe mal timp de o saptamina cit am fost noi acolo si mirosul putred a devenit atit de insuportabil incit a trebuit sa plecam de acolo. Trebuie sa va zic ca nu numai noi am ales plecarea unica modalitate si nu cred ca a fost o foarte buna reclama pentru litorarul Romanesc aceasta intimplare.

21. Telefonul negru sa fie!

22. Eu am sa mizez pe negru,deci voi murdari o juma’ alba de A4.Am luat o portie de vacanta dintr-un loc numit ‘Un colt de rai'(Bulzesti-Dolj),unde efectiv te contopesti cu natura,unde respiri acelasi aer ca si lemnul,unde lacul isi aranjeaza sunetele atat de frumos incat te simti ca la un concert.In locul ala m-am simtit pura intr-un univers mizer,am visat color si am ascultat povesti.Locul e inspirat literalmente din povestile lui Creanga,cu casute din lemn din secolul 18, restaurate ,cu pajisti unde te astepti sa apara capra cu cei trei iezi.Tot acolo am complotat cu linistea din noapte si cu cumpana fantanii.Le-am soptit: am sa mai vin aici…

23. Negru e culoarea cea mai potrivita pentru ‘amicul meu de buzunar’. Si pentru ca trebuie sa aleg un loc care mi-a lasat un gust amar,aleg litoralul romanesc,care de fiecare data cand il vizitez,ma face sa imi certific parerea despre tara in care traim. Desi ar trebui sa fie locul in care iti poti pierde gandurile rele,litoralul romanesc este, la propriu vorbind, un ring unde oamenii se calca in picioare si il decoreaza cu mizerie.Desi sunt un om care arunca in aer o pata de culoare in orice loc aparent plictisitor,nu-mi reuseste de fiecare data: litoralul e pentru mine un copil orfan de care nimeni nu se ingrijeste iar eu nu pot face nimic

24. Daca ar fi sa aleg intre alb si negru,cu siguranta as alege albul, pentru ca il pot asorta cu cea mai frumoasa amintire de vacanta,care si-a lasat amprenta asupra mea , facandu-ma sa fug intr-acolo de fiecare data cand pot.’Parc Aventura’este cel mai palpitant,colorat,inspirat loc pentru o vacanta scurta, pentru ca de fiecare data cand merg , fie soare sau vant,ma antrenez pentru cursa spre necunoscut, cu fiecare traseu pe care il parcurg. As merge acolo oricand.A fost cadoul cel mai frumos pentru aniversarea mea, iar de atunci imi doresc sa fie in fiecare zi.

25. Mizez pe negru si am trimis email in care am scris despre locul care m-a dezamagit.

26. Pe alb !!

27. Tatiana Padureanu

Albul este culoarea concediului din acest an.

28. Sejurul familiei noastre la Hotelul Splendid din Mamaia este o amintire deosebita, o intamplare fericita din ultimii ani. Personalul hotelului este de un profesionalism ireprosabil.
    In general, Mamaia s-a modernizat rapid in ultimii ani. Iar Hotelul Splendid este reprezentativ pentru acest trend. Hotelul Splendid este un loc administrat de oameni care stiu ca motivul pentru care alegi un hotel de 4 stele, ca al lor, este in primul rand linistea de care ai nevoie dupa un an de munca. Daca apreciaezi linistea si faptul ca nu te simti deranjat, alege hotelul Splendid, caci este numai bun pentru asta.
    Recent hotelul Splendid a fost votat al treilea β€œCel mai bun hotel de plaja din Europa” de catre utilizatorii site-ului german de rezervari turistice Hotel.de.
    Splendid este un hotel de 4 stele care se afla in nordul statiunii Mamaia, pe partea cu lacul, dar foarte aproape (cam 200 m) de plaja. Cazarea la hotelul Splendid nu este cea mai ieftina posibila, insa daca rezervati pe internet de aici gasiti si cu 80 de euro/camera (320 RON). Mic dejunul este cu auto-servire, foarte bogat (omleta, salam, branzeturi, fructe, lapte, cereale, dulciuri, prajituri, iaurturi, etc.) si este inclus in pret.
    De abia astept sa mai pot sta macar cateva zile aici, fiindca la Hotelul Splendid din Mamaia e, realmente, SPLENDID!

29. abia intr-un tarziu am citit intreg regulamentul si am descoperit ca trebuia trimis pe mail… πŸ™‚

30. Mihaela Mititelu

Am trimis e-mail pentru participarea la concurs pe data de 15 noiembrie insa textul meu nu il regasesc pe site.Asta inseamna ca nu mai particip la concurs?

• Textul dumneavoastra nu participa la concurs pentru ca nu respecta regulamentul. Noi am cerut un articol si am primit o poezie! Va multumim pentru intelegere, iar daca avem acceptul dumneavoastra o sa publicam poezia pe pagina noastra de facebook.