Marc Cristian: Statiunea 1 Mai, Bihor

Vara trecuta am fos la statiunea “1 mai” din judetul Bihor. Am plecat din Cluj-Napoca. Mai intai incepem cu drumul care a fost unul placut in ciuda autostrazii, care exista doar teoretic. Avand in vedere ca suntem in Romania faptul ca nu mergi pe autostrada iti da ocazia sa admiri peisajele Romaniei care printre altele putem spune ca sunt unele de poveste precum Vadu Crisului sau Piatra Craiului.
Eu am 18 ani si am plecat impreuna cu mai multi prieteni. Odata ajunsi in s-a pus problema cazarii. Am avut de ales intre o pensiune de 2 margarete sau un camping de cabanute unde poti ancora si cortul. Problema s-a pus in functie de confort. Am ales campingul pentru confortul financiar desigurJ). Normal ca nu puteam alege ce e mai scump fiind toti elevi fara un venit stabil.
Aministratorul campingului ne-a specificat clar: dupa ora 22 nu faceti galagie, nu deranjati vecinii, nu faceti foc, etc. Bineinteles ca nimeni nu l-a bagat in seama. Ne-am cazat luni seara in jur de ora 18. Afara era frumos, soare, o seara care ai putea spune ca e pe cale sa fie perfecta. Muzica, atmosfera, toata lumea cu zambetul pe buze, totul prevestea o seara placuta. Bineinteles ca de cum ne-am cazat in cele 2 cabanute am inceput cu ceva racoritoare si am decis sa mergem sa vizitam orasul Oradea intr-o seara. Dupa cateva ore petrecute prin oras, ore ce au trecut foarte repede, pe la ora 2 cativa prieteni noi ne-au invitat cu eiintr-un club care nu mai stiu cum se numea , chiar daca l-am cautat a doua zi si nu l-am gasit sau nu am gasit aceiasi atmosfera. Dupa ce am intrat intr-o curte, am coborat o grama de scari si am vazut o usa care nu arata nici de cum ca fiind a unui club sau local primul gand care mi-a trecut prin minte a fost ca am fost pacaliti. Spre surprinderea noastra, dincolo de acea usa era un hol, care in capat facea la dreapta. In drumul de pe hol se auzea tot mai tare muzica. Dupa ce am platit intrare 5 lei am fost surpinsi sa vedem ca am ajuns la un party de muzica Dubstep. Cum am intrat am vazut o atmosfera foarte placuta. Era plin, toata lumea dansa, se distra. Chiar daca nu primea nota 10 pentru aspect, pentru servire primea nota 10 pentru distractie. Toata lumea era piretenoasa, toata lumea cunostea pe toata lumea. A fost un local care mi-a schimbat complect parerea despre cluburi si oamenii din ele. Tot timpul imi imaginam dupa experientele trecutem , ca in cluburi sunt oameni cu bani, irascibili pregatit oricand sa te jefuiasca sau sa te bata doar pentru simplu motiv ca te uiti la ei. Aici era o alta lume. O lume diferita de tot ce am vazut in cluburile din Romania. Le multumesc persoanelor care ne-au invitat cu ei la party.
Aceasta a fost cea mai frumoasa zi, din cea mai frumoasa vacanta. Intr-o zi sper sa fie si la Cluj un local atat de frumos ca acela, cu oameni civilizati.